Passionfrukt och 2 ½ men, YEEES!

Är klar med svenskan nu, äntligen säger jag bara! Orkade inte sitta längre. Nu har jag förflyttat mig ifrån golvet upp till sängen, har tvättat bort mitt smink. Så jag är redo för att sova. Men det ska jag inte göra än. Har börjat äta på en passionfrukt och självklart ligger jag och kollar på tv! 2 ½ men är på, haha jag älskar den serien!



Imorgon blir det skola, vet inte om jag ska gå på första lektionen eller inte. Det får jag se imorgonbitti. Annars börjar jag halv 2 med två lektioner! Woho, det är fredag imorgon! Jag och Daniel firade månads dag idag och vi ska ut och äta imorn. Blev inget idag för jag hade saker att göra. Så imorgon blir det att vara med pojkvännen!

Nej, vi hörs imorgon! Sov gott, puss på er ( Fia )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0