Imorn får vi besök!

Nu är det nästan klart att vi har hittat ett nytt hem åt vår lilla kille. Dem kommer och kollar på honom imorgon! Hans dotter som är runt 8-9 år hade tjatat hela dagen efter att han hade berättat. Så nu hoppas jag att dem tar honom. Så slipper man avliva honom, känns lite tråkigt.


Jag ska göra mig iordning och byta om lite sen ska jag och min pappa åka ut och övningsköra. När han kom innan för dörren stod jag med ett stort leende på läpparna och sa ivrigt att vi skulle åka. Han är ju tvungen han lovade mig igår. Haha, så han får skylla sig själv. Men ni behöver inte oroa er, jag kör bra så det gör inget om ni är ute och vandrar. Jag är så jävla duktig i trafiken så det inte är sant.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0