Linda Rosing och Lulu Carter - göm er

Jag har sett två riktigt läskiga spöken. Jag överdriver inte, det är dem som har gjort det. Dem ser helt likgiltiga ut i ansiktet. Dem ser inte friska ut.

Lulu Carter -Hon har gjort tuttar, botox, läppar och förbättrat sin hy pga av en hudsjukdom( Michael Jacksson hade en liknande). Hennes ansikte ser dött ut, hennes läppar är helt tillplattade och det ser inte bra ut. Och jag kan tycka att på vissa personer kan det se bra ut på, med en måttlig mängd om jag säger så. Hon kan inte le. Kvinnans barn har sagt att hon inte ser bra ut, att hon är töntig. Men ändå fortsätter hon, hur fåfäng är man inte då?

Linda Rosing -  Kvinnan har blivit avrådd att förstora brösten gång på gång. Men ändå fortsatte hon. Hon ska nu ta ut dem, inte allt men hon ska förminska dem. Hon vill inte bli sedd som ett sexobjekt och jag vet inte vad hon sa. Ett par tuttar gör dig inte till sexobjekt såvidare du inte gör något mer, klär dig på ett sätt som får dig att vara som ett smycke för killar som hon själv sa. Om hon har haft lite mer innanför pannbenet hade hon sett ut som en människa, men efter flera operationer ser hon ut som en bebisrumpa i ansiktet och hon är 35 år. Hennes läppar är som korvar, dem är äckliga. Bokstavligen talat så skulle jag dö om jag hade hennes läppar. Hitta en bild på henne innan alla operationer och nu så kommer ni bli chockade.


 


Mannen som ligger bakom dessa ankansikten heter Jan Jernbeck. Han kanske borde få ett pris, han har ju gjort att dessa kvinnor ser fantastiska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0