Snart ska vi in till stan!

Har fixat mig och håller på att göra sår. Har inga riktiga sminksaker så det blir stearin och lim. Funkar helt okej, men jag är inte världens bästa på det..
Det är en halloween fest men vi ska inte klä ut oss, vi kan inte. Vi fick reda på det idag så det har med det att göra. Vi hittade i alla fall en scream mask åt Daniel, jag ska ha sår på handen och på överkroppen( typ nyckelben och liknande). Vi får låtsas att Daniel har försökt att döda mig. Aja, måste fortsätta ska ta bussen om ett tag!




Och min goda drink som jag nyss gjorde!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är skit snygg i din lugg!



Hälsa Jonas att jag saknar honom!

2009-11-09 @ 10:29:11
URL: http://newcitynewlife.blogg.se/
Postat av: caroline svarar

Tackartackar! :)



Det ska jag hälsa honom! Hoppas du har det bra! Syns i augusti (a)

2009-11-09 @ 17:32:26
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0