En händelserik dag!

Gick upp halv 2 "imorse" och då åkte vi och handlade lite. Efter det blev det en lång åktur, tittade på gamla saker, vägen hem blir alltid längre då vi åker och tittar på saker.

Åkte sen ner till Lyckesand och gick till vattnet. Det blåste som f*n! På vägen hem såg vi både rådjur och älg. Innan hade jag sagt att jag ville se lite djur när vi ändå var i skogen. Sen, plötsligt så stod älgen där. Ca 20 meter ifrån bilen. Den började traska iväg och vi fortsatte köra. Efter ett tag får vi syn på den igen och vi följer efter den. Kör in på en annan väg för att hinna ikapp den. Plötsligt ligger vi jämsidens med älgen. Några sekunder efter springer den framför bilen, bara någon meter ifrån oss. Fick allt på film! Haha, det låter hel galet! Men roligt var det. Morfar blev taggad så ikväll blir det vi och en kikare. 

Efter det blir det efterrätt och lite gott att dricka! Drack lite hjortron glögg. Det var gott, jag brukar inte tycka om vanligt glögg.. Så det passade perfekt!




Nu ska vi åka!




(kan ej lägga in bilder nu, har ingen USB sladd med mig) Ni får se alla bilder och videosar när jag kommer hem! Ni får något att längta till!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0