En seg och tråkig måndag..

Vad har jag gjort idag? Inget, blev ingen skola men imorgon ska jag dit i alla fall. Har lyckats behålla allting jag ätit under dagen.

Dagen i sig har inte varit rolig, bara pluggat. Men något positivt som har hänt idag är att rummet är i rullning. Valvet, dörren in till min WALK IN CLOSET! Japp, jag kommer äntligen kunna gå in i min garderob. Det är jag glad över. Nu får inte ens alla mina kläder plats i min garderob, och den är relativt stor ändå. Men, jag har mycket kläder och det ska bli skönt att få en stor garderob så allting får plats! Bilder kommer upp så får ni se hur det går :)



Ska fortsätta skriva på arbetet nu, har 6 små frågor kvar. Sen är det dags att träffa Sanah och Sofia så vi kan sammanställa alltihop. Allting ska vara klart på torsdag, så det är dags att lägga på ett kol nu..



                                                             Lite av framsidan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0