Hemma igen!

Kom hem runt halv 6 tror jag.. Vi stannade och ett x antal gånger och tankade! Bilen slukade ju bensin som bara den! Vi stannade även och åt en gång. Och två pisspauser! Haha, och fort gick det. Visade häcken för halva Sverige kan jag ju säga. Men vad gör man? Jag var tvungen..

Lite bilder och så kommer upp när jag har lagt in dem :)



  



Nu ska jag ta och titta på film! Har inget annat o göra. Men det är skönt att va hemma och bara ta det lugnt. Imorgon blir det fullt ös! Utgång med Sofia, Kicki och Arpine! ( Grattis igen säger vi till Arpine som fyllde 18 år häromdan!) Imorgon blir det att röja för fulla muggar!

Har varit taggad hela dagen så vi får hoppas på att jag inte blir för taggad imorgon, haha! Äsch, man spårar alltid när man är med oss tjejer! MEN VI GILLAR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0