Jävla gubbjävel!

Hemma nu, efter en lång dag, även fast jag slutade 1. Efter skolan drog jag med mig Sanah på stan, lämnade tillbaka ett linne och satte oss på hennes café ett tag. Efter det strosade vi runt lite och sen tillbaka till skolan.  Satt där ett tag tills det var dags för mig att köra. Kom lite tidigt så fick vänta ett tag, pulsen hann pumpa 19032525 gånger innan jag fick komma iväg. Men sen kom han, den låånga manen. Samma människa som jag körde med förra gången. Kanske bara finns en? Aja, det gick faktiskt bra. Förra gången, dvs den första gången gick det bara blähä. Ny bil och allt, men det kommer gå galant så småningom.

Hälsade på Lena på dagiset en stund också, jag är tjejen med alla gosedjur. Nikolina tyckte jag skulle vara med på "rekordbyrån", hon menade nog guiness(?)rekorbok. Och varför hon tyckte det var att jag har gett dem säkert 60 gosedjur, i alla möjliga storlekar. Dem frågade även om jag var rik eftersom jag hade så många gosedjur. Haha, barn är så söta!




Sen blev det att åka hem. Och jag var inte glad kan jag säga. Går in i bussen(7:an) och utanför sitter en gammal dam i typ permobil och väntar. En annan äldre dam frågar om hon ska med och hon säger glatt ja. Bussen skulle nu åka och han stänger dörren i mitten så hon får åka fram. Och säger att hon ska med, men det enda svar hon får är, jag kan inte bära upp dig, maskinen är för tung. Och det är fler som hör det här, även personer som inte ens ska med bussen. Dem flippade och började småtjaffsa med busschaffisen. Tillslut plockade den gamla damen fram en skruvmejsel så dem kunde få upp rampen i fram. 3 killar hjälpte till och busskillen bara satt där. Och inte nog med det, hon skulle av i valstära och plingar. Han stänger dörren och hon får återigen åka fram och säga att hon ska av. Han börjar då säga att hon inte får åka med igen och att han inte har tid att hjälpa henne på och av. Han var jätteotrevlig under hela konverstationen. Och det var fler som sa högt hur otrevlig han var. Jag mådde dåligt av hans beteénde. Vem gör så? Åh, hatar såna personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0