Kommenterat

 

Kanske ska börja med en ny kategori? Kommentarer som jag svarar på. Den här människan kan säkert fylla den kateogrin på några minuter :)





"Det är så tråkigt att du fortfarande är tillsammans med Daniel." Snälla, jag ber dig. Sånna som dig borde man sätta i förskolan och lära sig vad respekt är.  Man kan vara sjukt avundsjuk på mig, för jag har en kille som du skulle göra allt för att få.  Det enda killar ser i dig är - ligga. Eller ska jag bara säga lättfotad? Jaja, du förstår. 
Du är skämmig nog som ens vågar öppna din käft.



Kommentarer
Postat av: sofia ph

ditt lilla fula äckel som smutsar ner carros blogg, skriv inte igen om du inte kan stå för vem du är din patetiska lilla stackare. tagga långt ifrån hennes blogg eller stå för vem du är. om du inte vore avundsjuk skulle du aldrig kommentera din shlyna. väx upp istället och sluta kommentera. den dagen du står för vem du är så varsågod, annars kan du dra åt helvete ditt äckel!

2010-04-19 @ 23:32:33
Postat av: Anonym

Jag vet inte vem du är, men det verkar som om den där L är svartsjuk på dej! Varit med om det själv. Haha, töntar är vad dom är! :)

2010-04-19 @ 23:54:55
Postat av: louise

Hahaha, lilla carro. Du tror att alla är avundsjuka på dig och DIN pojkvän. Alla skrattar åt dig och din blogg. Jag gråter av skratt varje gång, du för fan min dag! Det roligaste av allt är ju att du lägger ut kommentarerna i bloggen också.. hahahah. Awesome dude, du är bäst! Eller..

2010-04-20 @ 00:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0