Let's skip these days..

Äntligen hemma! Åh, tisdagar är så sjukt jobbiga. Men som vanligt spårar man alltid då. Spanska lektionerna brukar vi inte kunna häjda oss på, då blir vi galna. Men ingen klagar, haha!

Dagen gick ändå ganska fort, imorse ville jag helst bara ligga kvar i sängen och sova lite till. Men nej, det fick man inte! Och imorgon måste jag gå upp lite tidigare. Man har ju snälla grannar som gör livet så enkelt...


Fick ett samtal från Daniel och han sa att han hade varit hemma hos mig med Jonas.. Det första dem möttes av var lite damm, bitar från vårt tak? Haha, klart man tror att det är ett skämt.. När jag sen kom hem möttes jag av detta.











Kommentarer
Postat av: kickan34

omg. haha.. shit.. hoppas de kan fixa det utan att hela skiten rasar!?

2010-04-21 @ 02:48:17
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: sarah karlsson

Shiiit vad läskigt :O snart kommer ni att se in till grannarna jue!

2010-04-21 @ 12:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0