Sista dagen på lovet! jobbigt..

Ligger i Fias säng och kollar lite på tv. Har även haft lite modevisning. Tjejen har varit i stockholm och handlat. Snart blir det shopping för mig också. I maj åker jag till London!


Men innan dess börjar skolan, redan imorgon... Blä! Men men, inte långt kvar till sommarlovet nu! Det sista sommarlovet jag har! Så det ska jag avnjuta på bästa sätt! Mina planer är fortfarande lite oklara, men två saker som ska hinnas göra är att åka utomlands och att åka till Öland.

Hoppas ni har haft ett bra lov, det har jag! :)





Någon som är avundsjuk på adidasdressen som hon inkasserat idag?? JAAA, det vet jag att ni är.


Kommentarer
Postat av: Elin

Läcker adidasdress! Fler outfitbilder! :D

2010-09-12 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0