Vilken show!

Hej allihopa! Även fast vädret inte är det bästa så hoppas jag att de är bra med er!

Igårkväll var vi på regina teatern på konsert. Det var ett helt gäng som spelade gitarr, eller en mindre modell(kommer ej ihåg va de hette). Våran faster tog med oss på det. I början tittade jag och min bror på varandra och undrade va fan vi höll på med.. Men sen när det började, jag säger bara hallelujah! Gud va dem va bra! Helt otroliga och självklart var det lite skämt och sånt. Kom hem halv 10, ingen utång blev det. Vi kör fullt ös i helgen i stället! Då det ska firas! Arpine fyllde 18 år igår(onsdags). Så grattis till henne! ♥

Efter det tog jag och Jonas bussen hem, träffade på Chrille också. Båda, trötta som vi va kom vi hem som två potatissäckar. Daniel kom efter ett tag och gav mig sällskap i sängen. Klagar inte! Vissa har ju inte den turen. *HOST*. 


Och sen lite uppdatering vad som har hänt idag.. Tog bussen till skolan och hade en skön dag. Hade även ett prov som jag inte gjort, så det gjorde jag. Kan inte påstå att det gick bra, men jag är inte bitter! Och nu sitter jag här. Även idag måste jag plugga, geografi och sen projekt arbetet! GLÖM INTE DET ( Fia och Sanah! )




från idag och igår










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0