Har legat hemma sen i tisdags

Nu har jag ätit middag, två hårdmackor.. Det är allt jag lyckas få i mig. Min mage är som ett russin, mamma beskrev det som ett stort öppet står, det var inte specielt lockande att säga, haha! Men men, har i alla fall fått behålla gårdagens och dagens mat. Så jag håller på o blir bra, men det kommer nog ta ett tag innan min lilla mage gör det. Har fått höra av min bror att han har haft sina misstankar med Daniel att jag är gravid, men nej. Haha, vet dock inte varför jag har varit sjuk. Har inte smittat någon, det är bara jag som har legat och varit sjuk. Det är det som är det konstiga, och jag har p-stav så inga barn nu inte. Och jag tänker inte bli med barn heller för att få igång bloggen, HAHA!




Aja, idag kommer även Daniel hem. Han har varit i Sundsvall och kollat på innebandy. Och det är även den nästsista dagen på lovet. På tisdag börjar allt igen. Och jag ser inte fram emot det, helt ärligt så gör jag inte det alls..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hey! Jag har en liten tid just nu om du lägger till mig, det är ingen annan som är inne :D

kram

2010-01-10 @ 18:40:00
URL: http://annaeveliina.blogg.se/
Postat av: sofia ph

go back to hell, jag orkar inteeeee

2010-01-10 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0