Hemma efter en lång dag!



Jag är ganska så slut. Har varit igång hela dagen. Började med att åka till Emma och fixade allt med jobbet. Alla saker är beställda och dom kommer troligtvis hem nästa vecka. Jag är även 5000 kr fattigare, men det ska jag tjäna in! Haha, i alla fall. Satt där i en timme och sen åkte jag ner på stan och mötte upp Julia och Sofia för en sen lunch. Sen träffade vi på Kicki och även Sanah.

Lite shopping och lite mys i solen. Sen satte vi oss även på donken ett tag innan Daniel kom och hämtade mig. Juste, glömde och säga! Daniel tog sitt körkort idag, äntligen! Nu har jag min taxi! Jag var hans taxi innan, har hämtat och skjutsat en hel del gånger. Så nu är det min tur att få lyxa och chilla medans han "jobbar".

Ja, nu sitter jag här i mitt rum och har lagt in massor med bilder. Hittade även den andra kamera sladden så nu kommer lite äldre bilder upp.

Men innan jag laddar upp alla bilder så ska jag ta och plugga lite teori. PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0