Nu är det bara två dagar kvar.

Daniel drog nyss för att åka ut med båten med två andra grabbar. Om det hinns ska vi åka in till salt lite senare ikväll, om vi har tur får vi med oss Jonas och Åsah. Har ingen skola kvar nu, eller imorgon ska jag dit och lämna lite böcker. Sen ska jag in till stan för att fixa lite ärenden.
Och på fredag blir det avslutning! Om det blir mys innan är oklart, kanske drar vi hem till Susanna, men som sagt vi får se hur det blir. Men på fredag är det i alla fall sommarlov, och jag längtar!

Har ju inte berättat...jag och Sanah var i Gillinge idag och gjorde halkbanan. Och vi klarade det, jag som var så nervös innan. Men det var faktiskt kul, trodde jag skulle kissa på mig men jag klarade mig galant, vilket Sanah också gjorde! Ska försöka få henne att skicka videon vi spelade in medans vi körde, haha! Kan vara kul och se!





Det funkar inte att ladda upp bilder nu.. det går ju aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0