Nu har jag ett jobb!

Var och hämtade ut mina paket idag, två ståra lådor. Allting var från Mary Kay! Numera jobbar jag som frilansande hudvårdskonsult. Jag kommer att sälja deras produkter och jag kommer kunna jobba när jag vill, precis när jag vill och hur mycket jag vill. Hur bra jobb har jag inte?

Om det går bra med allting och att det lönar sig så kommer jag att öppna en hemsida där alla mina kunder kan beställa direkt från internet, vilket är väldigt smidigt. Kommer själv att sätta ihop mina paket priser och lite special priser.

MEN innan jag kommer igång måste jag lära mig hur produkterna fungerar och vad alla är för något. Så med andra ord kommer jag få plugga lite hudvård! Haha, har även fatt massa kataloger där det finns massa sminktips för alla olika ansiktsformer och mycket mer. Vilket är bra för mig också, man kan ju bara bli bättre på att sminka. Så nu har jag över 30 produkter värda över 10 000. Och ni ska få veta hur bra produkterna är, förhoppningsvis några av er!

Orkar inte uppdatera om något annat, men jag kan säga att både igår och idag har jag varit med mina fina vänner ute på båten och solat och badat. Vilket har varit helt underbart! Idag hann vi även med att sitta på salt!

Och imorgon ska jag och älsklingen hem till Anna för att fira midsommar, jag hoppas det kommer bli kul och att vädret inte sviker oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0