Dagen innan lovet!

Har suttit och pluggat matte nu, kan bara hoppas att jag får ett G. Annars blir det väl omprov och G på det. Som tur är så har jag klarat alla mina prov hittills. Tacka gudarna för att jag inte har matte i 3:an! Det skulle jag inte klara, skulle spy varje gång jag skulle till matte C kursen.. Sofia och Sanah som har valt till det, säger bara önskar er all lycka till och att ni inte dör innan kursen börjat. Haha!

Önskar jag hade föräldrar som var smarta nog att fatta matten jag håller på med men nej, jag blir alltid tvungen att åka hem till Sofia och plugga. Dem hjälper mig med både matten och företagsekonomin! Skulle vilja pussa massor på dem för all hjälp jag fått. Fick vg på ett prov tack vare Fias mamma. Tur att det finns några som kan hjälpa mig i alla fall!


Jag har också packat klart inför imorgon.. Typ... Det enda jag har packat är kläder, sen ska ju datan med såklart. Smink, mobilladdare och sånt viktigt. Behöver ju inte ha med mig så mycket, ska bara vara där några dagar och det är inte många man träffar på där nere den här tiden på året.




Okej om jag hade nytta för det här.. Men nääär, när ska jag använda mig av detta?

Kommentarer
Postat av: sofie

aww vad gulligt :)

2010-03-31 @ 21:58:57
URL: http://soffies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0