Hatar tisdagar, klockan är halv 6 redan...

Hemma efter en jobbig dag i skolan! Hade världens längsta håltimme, men var kvar i alla fall, det behövdes. Hade spanska som sista lektion och vi har prov på torsdag. Om jag får G då, då ska de firas!
Aja, antar att ni inte vill höra om skolan så det skippar vi.

Sitter med Sofia i min säng och tittar på tv. Och senare idag kanske jag ska till Fredrik och Henning med Daniel. Får se om det hinns, har en debattartikel, argumenterande artikel, något i den stilen som ska vara klar imorgon. Men jag kan nog klämma in att åka in till stan och hänga lite.

Imorgon väntar en härlig sovmorgon, Karin är borta för första gången under 2 års tid! Helt otroligt och jävligt skönt!




jag just nu

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vilket fint hår du har! :) önskar att jag passade i lugg!

2010-03-17 @ 16:56:45
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0