Helgen är slut, redan..

Fan vilken kväll igår!  Började med att åka hem till Sofia och Daniel, åt och drack gott. Sen blev det att åka in till stan, inget "förmys" med lite chill, utan direkt till VIP. Det blev goda drinkar och myckeeet dans! Inget sittande för oss inte, tror vi dansade mest av alla, haha! Vi fick även med oss några som sjöng för Sofia. Kan sammanfatta kvällen med att den var grym.

Fick dock vänta länge på taxi, Kicki missade bussen, vi åkte tillbaka och hämtade henne. Haha, sen blev jag och Kicki droppade på vägen. Hann äta innan jag gick och lade mig. Tur det, annars hade jag inte mått så bra som jag gör nu.  Nej, jag hade det väldigt roligt och det tror jag att alla hade.

Måste även dela ut ett pris, galnaste dansen...... och det går till.... Sofia! Haha!
Bilder lägger jag upp när jag har lyckats få dem av Sofia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0