NÄR JAG VAR LITEN

Var nyss i gästrummet och planerade lite hur rummet ska se ut. Hittade lite saker som jag gjort och fått när jag var liten. Delar med mig av det.





Jag hittade ett litet arbete som jag gjort om mig själv. Har skrivit hur mycket jag vägde och hur lång jag var. Jag föddes bla på en måndag klockan 09.40. Och bland det första jag sa var såklart mamma och istället för att säga Jonas till min bror blev det dada. Sen har jag även fått höra att min bror var lite av en busunge. Han och jag gick alltid på toa tillsammans(så som tjejer gör idag) och han satt på toan och jag på pottan. Sen började det, ingen skulle väl egentligen höra men han lärde mig svordomar. Han sa och jag sa efter. Har även proppat i mig alla möjliga saker, så som ett batteri.. Hur kom det ner? Haha

Så här skrev jag: "När jag var liten åt jag ett litet batteri och pappa fick ringa barnsjukhuset. Det var inget farligt, utan batteriet tog den naturliga vägen ut. "

Sen har jag även skrivit: " Jag hade tjocka kinder när jag var liten."
Haha hur gulligt skrivit var inte det? Det har jag väl även idag, min bror som är 20 kan fortfarande komma och dra i mina kinder och säga" gositosi".


När jag och Sarah var grannar kunde vi göra mycket tillsammans. Man gjorde samma sak i flera månader och sen bytte vi. Vi hade en period då vi bara spelade rayman på ps. Varannan bana och dog man bytte vi kontroll. Hon var inte och leka med om hon dog, kontrollerna brukade fara runt i hela rummet. Hennes pappa blev inte glad! Haha, men ingen av oss klagade. Vi hade ju roligt..

Citerar igen: " När Jonas och mamma var ute och sprang kollade jag i Jonas brev till Shabnamn." Så om du läser detta, I know everything! Haha




♥ Jag, Erla, Rebecka och Samija gjorde även en låt tillsammans. Vi sjöng den för första gången på en vårshow.

 ♥ Brev från Sarah: Hej Caroline. Jag och Rebecka saknar dig jätte myket, vi skriver brev varenda dag till dig!













Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken härlig blogg du har! :D

kom in på den av en slump men fastnade i dina kategorier. Gillar dina klädval :)

hoppas det går bra för dig med allt :)

// gamla klasskompisen ;) hehe

2010-03-30 @ 19:48:49
URL: http://jessicakarolinaevelyn.blogspot.com
Postat av: sarah

Hahha shiiit, ofta du har kvar sånna där gammla grejer, fyfan vad underbart! :D Vilket fin kort jag gjorde till dig :D haha <3

Postat av: mikaela

haha så gulligt

2010-03-31 @ 00:22:04
URL: http://mikaelaag.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahaha nejmen gu :D

2010-03-31 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0