12 dagar kvar

Kom precis hem från farmor, vi har varit och ätit middag där.
 Eftersom jag inte har bloggat dom senaste dagarna så blir det en sammanfattning av allt.

I fredags åkte jag hem till Sarah och grillade. Sen blev det att att dunka musik och vid 12 slaget åkte jag hem. En mycket mysig kväll, första grilning iår!

Och i lördags var jag hemma och fixade mitt rum hela dagen. Målade mina hyllor som ska upp i min garderob. Sen blev det att åka hem till Åsah och kröka. Jag, Daniel och Jonas tog taxi till henne. Där satt vi och lyssnade på musik och spelade spel(med alkohol). Runt 1 drog vi ner på stan och gick in på pitchers och där satt vi ett tag. Sen blev det dags för mig och Daniel att åka hem, hans blodsocker ville inte samarbeta den kvällen. Blev lite fyllemat och sen somnade vi på några sekunder. Vaknade 12 "imorse" av att han ville upp. Så vi knatade upp efter att ha legat och småpratat i sängen ett tag.










Sen var jag snäll och skjutsde Sofia till Kicki och sen bar det av till Farmor.

En ganska lugn helg med andra ord.
Idag ska jag plugga, har geografi prov på tisdag och matte prov på onsdag. Så jag har lite att göra!

4 prov kvar och ett redovisningsarbete, det är allt jag har kvar i skolan. Och jag hoppas att lärarna inte kommer med fler uppgifter dom två sista veckorna. Då vet jag inte vart jag tar vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0