15 maj - bra vääääääder!

Hejsan allihopa! Någon som har varit ute i det uuunderbara vädret? Det har jag, och länge också.
Imorse blev det att övningsköra, handla och kolla på lite saker till rummet. Fick med mig en lampa som ska sitta i garderoben. Sen drog jag ner på stan med Kicki, Sofia och Aline. Sen kom de även några fler, det blev en mysig lunch nere vid ån. Lite spring i affärer också.

Sen blev det att ta bussen hem, trångt och varmt.. Det är inte kul att åka buss när det är varmt.. Nu ska moppen användas flitit, tills jag får körkort.. Vilket inte ska dröja så länge till!




Nu tänkte jag i alla fall ta en dusch och fräscha upp mig lite!

Planer för ikväll? I dont knuuuuuw.


( Ska även ta och lägga upp bilder på det jag köpte i London!)

Här är en sak jag fick med mig hem, 300 spänn.. Sista pengarna spenderades på detta snygga skal på flygplatsen!


                       


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehe, coolt de va :)

2010-05-18 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0