20 maj - ingen rubrik, nooooo

Hejj! En jobbig dag har det varit, hade tänkt och åka hem efter spanska provet, men jag blev kvar.. Det va väl lika bra! På lunchen satt vi ute på terassen och åt, mycket mysigt, men väääldigt varmt! När ska alla sluta klaga? Vi klagar när det är för kallt och även när det är för varmt. Rätt roligt..

Men men, hade mitt engelska tal idag och det gick bra! Äntligen har jag gjort det. Sen klarade jag även internationella ekonomi provet! IG varning, goodbye. Nu ska Karin och Micke bara sammanställa betyget, lite roligt att jag har vg i internationell politik och ig i ekonomin, och hade ig på ett prov och fick de i hela kursen.. MEN, nu är det avklarat!

Och nu är det mer plugg, en engelsk debattartikel ska vara inne imorgon. KUUUUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0