21 maj - Jonas 21 år

Hej mina vänner! Jag vaknade för ett bra tag sen.. Jag tog sovmorgon för jag hade inget viktigt i skolan, eftersom jag dödat mig den här veckan behövde jag få en liten sovmorgon. Men, Daniels mobil vibrerade heeela tiden och sen skulle han till jobbet och en kort stund efter det gick jag upp. Kunde inte somna om efter att ha vaknat typ 13 gånger.. Satte mig i alla fall på balkongen och åt frukost och nu sitter jag här.

Ska åka iväg till skolan om ett tag och ha två lektioner.  Innan ska jag hämta Sofia som också ska till skooolan. Sen måste jag ner på stan och köpa present åt min bror som fyller 21 år idag!! Grattis Jonas!



                                            När vi va små, när vi va på öland. Älskade bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0