Äntligen hemma!

Efter lite plugg så drog jag, Sanah och Sofia ner till Granberg och satte oss vid bryggan. Vädret har hållt i sig hela dagen, ett tag såg det lite halvtaskigt ut men vi har haft tur! Vi tog även med oss lite mat och där satt vi, ensamma på bryggan. Tills efter någon timma, då kom det fler och fler, och alla skulle tydligen fiska idag.
Det kom två gubbar som stod och drog upp fisk efter fisk, och då snackar vi inga fina fiskar. Nej, de va små mörtar som va typ 8 cm långa. Och han blev så glad så, de va väl kul. Men vad hade han tänkt och göra med dom? ÄTA? Mört smakar ju inte bra och de är ingen direkt matfisk, men men kanske för honom. Alla har ju olika smaker..

Sen kom även Daniel förbi med båten och hälsade. Efter en liten stund blev jag och Sanah hemskjutsade, av Tarek som precis har fixat körkort! - " Tarek, kör inte så fort..." Haha, vem kan de va som sa det? Jo, en tjej vid namnet Kristina, aka Kicki.

Och så slänger jag även idag ett litet dagens citat av Kicki - Har du färgat håret? Va söt du är, du ser ut som pippi. Och hon förklarade att de va en bra komplimang.. Men nej, haha!

Nu ska jag ta och fortsätta med min engelska debattartikel. Det är det jag ska göra resten av kvällen! Ska försöka sova tidigt idag, det behöver jag. Har verkligen krigat för att ta mig igenom den här veckan. Har haft ont i halsen, varit förkyld och nu har jag börjat hosta. Riktigt kul, nu när det är bra väder då man bara vill vara ute. Så den här veckan har varit riktigt jobbig. Men som tur är så är det fredag imorgon, TACK!



















Kommentarer
Postat av: kicki

HAHA sluta moooooobbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaas!!!!



TA BORT DEN SISTA BILDEN GULLET

2010-05-20 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0