Halkbanan bokad!





Äntligen säger jag, ÄNTLIGEN! Har försökt ett x antal gånger idag också men det gick inte, så jag ringde till deras kontor och då kunde kärringen boka. Så nu har jag bokat åt mig och Sanah. Den 9 juni sitter vi där och halkar.. och överlever hoppas jag!

Nu ska jag börja plugga teori så jag kanske kan få körkortet någon gång i sommar. Det skulle verkligen sitta fint. Har ju lite planer inför sommaren och det hänger lite på mig och Sanah. Vi tjejer ska till mitt sommarställe, på Öland. Och hur skönt skulle de inte vara om någon av oss har körkort? Kicki kan vi utesluta(förlåt men sant) och Sofia också. Dom kommer ju ta någon gång dom också men jag ligger i, haha!

Har ganska mycket och göra nu, nästa vecka har jag ett prov och en inlämningsuppgift, veckan efter måste jag göra ett företags prov. Och börja plugga teori. Så jag har lite och stå i nu innan skolan slutar. Det är väl fler som har det som jag har, och jag kan bara säga att ligg i. SEN ÄR DET SOOOOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0