Nekad, så mååånga gånger!

Har försökt och boka halkbana hela dagen, men det har inte gått. Det går inte att boka via telefonen och inte via internet, hur fan gör man då!? Sen att dom platserna vi skulle ha blev uppbokade gör inte saken bättre. Mailade Gillinge och får se vad jag får för svar. Annars blir det att ringa och skälla ut dom. Är inte på speciellt bra humör just nu. Har verkligen försökt hela dagen och sen att det inte gick och betala och att sidan inte funkade suger ju.

Men som sagt, får se vad dom svarar.

Ska i alla fall gå och lägga mig, blir att trycka i mig lite alvedon och försöka sova. Hostar som en galning, och jag orkar verkligen inte mer. Har gått och varit hängig i över en vecka. Typiskt mig, är alltid sjuk.

Så innan jag flippar på allting ska jag gå in till mig och lägga mig i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0