Nybadad, insmord - kan de bli bättre?




Har tagit ett långt bad( för ett tag sen ) och smörjt in mig så nu är man fräsch och luktar gott. Har även flätat mitt hår, nu blir det lockigt. Ska försöka fixa en bra locktång som inte krånglar och bränner av halva håret.
Ska försöka fixa de någon dag. Då jag inte har mycket att göra, dvs plugga!

Nu i veckan försvinner 3 saker, och de är jag glad för. De roliga är att våra betyg sätts dagen innan vi slutar. Varför? Kan dom inte sättas nu så man kan ta det lite lugnt och inte stressa in i de sista. Nej, dagen innan vi slutar. Kul, väldigt kul.

Nej, nu ska jag läsa lite geografi och sen ska jag kolla på tv tills jag somnar, om jag somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0