onsdag - 2 dagar kvar till helg!

Ett prov blev avklarat idag, nationella i engelska blev det inte. Helin, min partner kom inte. Så vi ska göra det på måndag istället, hade inget val. Om jag hade fått prata själv hade jag gjort det så jag hade ett mindre prov att tänka på.

Kvar att göra, matte nationella, muntligt nationella i engelska, engelska tal, debattartikel, företagsekonomi prov, filmkunskapsuppgift.
En hel del med andra ord, men sen är det lov! Och allt detta ska jag klara av, ingen sommarskola eller liknande. Ska njuta av min sommar och förhoppningsvis klarar jag mig bra utan jobb!

Just nu sitter jag och färgar håret. Och nej, det blir ingen ljusbrun tjej! Det blir brunt, fortsätter som vanligt. Har ingen lust och försöka få en bra färg, för det kommer kosta mig, eller min mamma en förmögenhet om mina mörka toppar ska kunna bli ljusare. Så det blir bättre så här. Får byta när jag tröttnat på att vara brun, trivs fortfarande bra i mörkt!




                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0