Sista dagen på denna vecka

Har precis fått lite massage och ska snart ut ett litet tag.
Imorgon blir det skola från halv 9 till halv 5, efter det ska jag väl börja packa lite. Åker ju till London på torsdag morgon, måste typ gå upp vid 4.. Inte roligt alls, men får sova på planet! Sen har jag inte tid för det! Haha!
Vädret i London är ju snäppet varmare så får hoppas på att ni har regn här hemma då! Så ni kan vara lite avundsjuka i alla fall..

Ska ta och växla pengar också, 2000 får jag av mamma och pappa sen ska jag väl skrammla ihop lite själv också. 4 dagar av shopping kan resultera i mycket pengar. Och det är ju inte billigare i London heller, men men! Ska försöka hålla mig i skinnet och bara köpa saker som inte finns hemma. Annars är det väl bara att shoppa i Uppsala..






En liten repris snart, eller vad säger ni flickor??

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

taaack

2010-05-02 @ 22:04:34
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: martha.

SV: Haha,det är nystädat ^^

2010-05-02 @ 22:09:37
URL: http://marthajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0