Utsläppt VS knut

Har fått frågan flera gånger hur långt hår jag egentligen har och varför jag aldrig har det utsläppt. Varför jag aldrig har det utsläppt finns det inget direkt svar på. Lite tråkig längd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med håret. Det är enkelt och skönt att ha en liten såkallad bulle.

Dom som passar i uppsatt passar i kort, så brukar det oftast vara. Och jag har haft kort sen i slutet av 8:an nu. Så jag är ganska van att ha kort hår om man säger så. Men ska försöka ha det utsläppt mer, det är då komplimangerna kryper fram. Haha!

Senast jag hade utsläppt var ett tag sen, det va fler i klassen som inte kände igen mig. De var även några som trodde jag va ny i klassen.. Så det är en ganska stor skillnad, med tanke på att jag aldrig har håret utsläppt..


                                                        

                                                                             VS


                                            
                        Observera att det precis är nytvättat, så en aning bättre ser det ut annars, haha!


Kommentarer
Postat av: fia

du é fin i allt!

2010-05-18 @ 01:01:25
Postat av: caroline svarar

Tack älskling!

2010-05-18 @ 19:25:28
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0