What a feeeeeling, gårdagen var dunder!

Fartfylld kväll/natt kan man säga! Blev upphämtad hos Daniel med båten, sen åkte vi runt lite och efter ett tag började vi åka in i fyrisån, påväg mot stan. Det var en resa som jag sent kommer glömma. Alla stod upp i båten och vickade så hela båten gungade, det blev ett x antal kisspauser, folk dansade och sjöng. Nej, de va en helt galen tripp! När vi börjar närma oss tan, hittar vi Jakob som sitter och dricker för sig själv vid bryggan så vi plockade upp honom. Sen blev det att parkera inne i stadsparken och vidare mot salt. Där blev det vin och shots! Tack Thor, du är generös när du är full, precis som du sa, haha!
Träffade på några jag kände, blev lite snack med dom. Sen som jag sa på facebook, jag hatar stroppiga/otrevliga personer. Och sen när man träffar en kille som har mer smink än tjejer, då är det något som inte står rätt till.. Men men! :) Träffade bland annat på systrarna Holm och massor av annat folk. Kvällen var mycket lyckad!

Efter ett tag blev det att promenera till båten och åka hem. Och det tog ett bra tag, det är ju så mörkt inne i fyrisån, och det är ju inte upplyst för fem öre. Så det tog sin lilla tid. Vi sov hemma hos Daniel och Jonas klämde vi även in i Daniels rum. Ojoj, han va full men han hade haft en bra dag! Som tur va! Alla som var med igår och gjorde Jonas dag, thaaaank you!





Bilder kommer senare, blogg.se vill inte att ni ska få se dom än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0