10 oktober

Hej allihopa, va ett tag sen jag skrev nu. Har inte kännt att jag har haft något att skriva om men nu var det dags kände jag. Har inte gjort något speciellt egentligen, så jag sammanfattar bara helgen.

I fredags blev det att bara mysa med Daniel eftersom att han skulle åka till Holland dagen efter så vi köpte lite godis och chips sen låg vi hemma hos mig och bara tog det lugnt. Det behövdes eftersom han att han kommer vara borta tills på torsdag. Minns inte när vi var ifrån varandra så länge. Men det kan vara bra att vi får lite ensam tid till att göra andra saker! :)

Och igår var jag med Åsah och vi satt här och förfestade och sen blev det BJ. Där blev det dans och dricka och sen tog vi taxi hem. Det blev att äta innan vi gick och lade oss, vi satt på köksgolvet och åt mackor och pratade till säkert halv 4, det var mycket mysigt.
Båda vaknade sent men Åsah slog rekord och sov till kvart över 2, då hon kom in till mig och så satt vi och pratade och åt frukost.

Övningskörde sen och skjutsade hem Åsah och sen blev det att åka till farmor och äta. Så har inte gjort så mycket idag, har inte hunnit. Sen jag kom hem har jag bara legat och kollat på tv, det är ju tvkväll, det går ju så mycket bra! Har suttit klistrad framför tv'n sen klockan 6, känner att jag är ganska besatt av titta på tv, det tyckte Daniel också.. Men men, det är ju sant, haha!

Nej, nu har filmen på 4:an börjat så ska ta och kika på den :) Nu har ni i alla fall fått en liten uppdatering. Säger det igen, ska försöka skriva lite oftare, för eran skull. Jag hatar när de finns bloggar som aldrig uppdateras så ska själv inte vara en av dom. Ska försöka iaf ;)



Dani - grekland 2010

                                                       Du är så fin, mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0