Ny vecka!

Hejjjj!

Ligger i sängen och kollar på tv, funderar på om jag ska ta en liten powernap.. Har haft en lektion men har håltimme till 3 så jag passade på att åka hem. Så jag har hunnit äta två mackor och läst massa bloggar, haha kul liv. Slutar sen halv 5 så då ska jag hem o fixa lite. Måste få lite ordning på rummet och ska fixa all svamp vi plockade igår.

Sen är jag även ledig imorgon! Så otroligt skönt, då har jag en liten dejt med Sarah. Det blir först stan och luncha tillsammans sen ska vi mysa hemma hos henne. Minns inte ens när jag var där senast?! Så det är på tiden att jag åker dit. Anledningen till att jag är ledig är att vår lärare är i Kina, så jag är glaaad. Har en ganska skön vecka framför mig :)

Nej, nu ska jag faktiskt mysa ner mig undet täcket o fortsätta kolla på tv så får vi se om jag sover lite!



Innan så blir det lite bildregn sen den dagen jag och Daniel följde med Sofia till stallet.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0