Fredagggggg

Hade två lektioner idag, vilket gick fort och sen fixade jag även med mitt betyg som inte hade registrerats. Hade fått S i psykologi vilket jag inte ens har läst, så det var lite krångel men nu ska det vara braaaa. Sen åkte jag hem och sen dess har jag varit hemma bara. Och slappare kommer det att bli, ligger här och får massage av mamma och kollar på film. Kan vara bra att vara hemma när jag har legat sjuk i princip hela veckan.

Imorgon blir det att åka ner till stan, förhoppningsvis kör jag. Ska fika med Åsah efter hennes jobbilijobb. Sen får vi se vad vi hittar på.

Har inga planer alls och har inte orkat att fixa några heller. Kanske blir kräftskiva till och börja med men vet ännu inte.

Nej, nu ska jag titta vidare, kanske ett godnatt inlägg senare?


                                          
                                                                 ibland blir jag helt kär i våran skönhet :)


Kommentarer
Postat av: malin

Hahah fin bild! :P

2010-09-11 @ 00:01:46
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0