i'm done

Har inte gjort något bra idag, har legat i soffan hela dagen. Men det får man göra ibland, just nu ligger jag och kollar på film. Snart ska jag hoppa in i duschen efter det blir det att lägga sig i sängen. Det behövs, var hur trött som helst imorse så det kan vara bra om jag lägger mig tidigt.

Imorgon blir det skola, endast två lektioner då också. Vilket är skönt! Efter det så ska nog jag och Daniel åka iväg och simma lite. Det kan vara bra för oss båda att röra på oss, så vi blir piggare OCH friskare. Ingen av oss har ju något fungerande imunförsvar, speciellt inte jag. Har varit förkyld och har haft ont i halsen sen den 22 augusti. Så det börjar ju bli lite jobbigt.. Och det ska vi ändra på.



Dig måste jag även träffa snart, klipp, klipp...




är så less nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0