Måndag 20 september

- dagens
Tröja: gina
Leggings: Lindex



Dålig uppdatering, jag vet. Kan sammanfatta allt lite kort..
I fredags var jag och Åsah på krogen, förfest hemma hos henne sen blev det Bj. Hemgång ganska tidigt, därefter gick vi till donken för att äta sen tog vi taxi hem. På lördagen gick jag och min man, åsah och hennes man på bio. Vi såg i rymden finns inga känslor, den va braaa. På söndagen gjorde vi inget vettigt.. På kvällen spelade vi spel, och vi skrattade en hel del, eller ja, alla skrattade väl åt mig..

Och idag har jag varit i skolan, kul o veta va. Hade två ynkla lektioner och sen jag kom hem har jag bara degat här i soffan. Det är allt :)

SNÄÄÄÄÄLLA, le aldrig mot mig igen, jag spyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0