Ny vecka, nya tag

Gick upp imorse, även fast jag har sovit väldigt lite inatt, vaknade jag vet inte hur många gånger. Låg i alla fall och kollade på kristallen som gick i repris vilket var runt 2. Så jag är ganska slut, + att jag är sjuk. Livet är väl allt härligt ibland va!?

Ska fixa ett nytt bankkonto om jag hinner det idag, har en till lektion klockan 3. Om jag orkar ta mig dit igen. Engelska c kursen som precis har dragit igång.

Sen måste jag städa mitt rumt, det är lite kaos just nu...



Har lite tråkigt så kan slänga in lite bilder ifrån Öland, det blir andra delen!



























Kommentarer
Postat av: Sockerstruth

vann jag ahaha du är bäst jag sk följa din blogg i bloglovin för det min mail är! [email protected] tack gånger tusen!!!!!!!

/sockerstruth

2010-09-06 @ 15:15:40
URL: http://sockerstruth.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina bilder :)



SV; Haha okej :D

2010-09-06 @ 15:24:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0